top of page
Пошук
Фото автораNataliyakot Nataliyakot

Воркшоп «Як писати есе»

В межах функціонування Ради науковців коледжу 14 вересня відбувся захід для педагогічних та науково-педагогічних працівників Комунального закладу «Балтський педагогічний фаховий коледж». Голова ради Катерина ПОДУФАЛОВА ознайомила присутніх із пропонованими курсами підвищення кваліфікації від Центру українсько-європейського наукового співробітництва. Так, понад двадцять викладачів виявили бажання долучитися до підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище». Однією з вимог для успішного проходження курсів підвищення кваліфікації є написання власного есе з проблематики академічної доброчесності та ШІ в освіті, тож продовженням зустрічі став воркшоп «Як писати есе», який провела викладач циклової комісії української філології, кандидат філологічних наук Анна ДИМОВСЬКА.

Маючи досвід викладання дисципліни вільного вибору студентів «Сучасна українська мова: практикум з написання есе» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти коледжу, Анна Костянтинівна ознайомила присутніх з ґенезою жанру есе, розповіла про його офіційних творців – Мішеля де Монтеня та Френсіса Бекона, окреслила провідні риси сучасної есеїстики (зокрема, української), акцентуючи увагу слухачів на її перевагах над суто науковою літературою, з огляду на есеїстичний тип мислення людини ХХІ століття, коротко схарактеризувала основні типи есе. У практичному блоці лекторка запропонувала розглянути класичне есе з 5 абзаців, надала рекомендації щодо структури таких текстів, лайфхаки зі стилістики та мовного оформлення есе як різновиду академічного письма (у контексті запланованого підвищення кваліфікації). Атмосфера воркшопу була творчою, учасники – активними. Результати спільної праці у вигляді підготовлених викладачами есе будуть презентовані незабаром.

Викладачі КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж» тримають освітній фронт. Наближаймо Перемогу разом!


4 перегляди0 коментарів

Comentários


bottom of page