Психологічна служба

Психологічна служба має на меті створення оптимальних умов для розвитку особистості

 

Психологічна служба - це:

  • Об'єднання компетентних фахівців, що здійснюють своєчасну кваліфіковану психологічну допомогу студентам і співробітникам.

  • Соціально-психологічний супровід і психолого-педагогічна підтримка студентів і співробітників.

  • Команда небайдужих людей, зацікавлених у забезпеченні комфортного співробітництва для кожного учасника навчально - виховного процесу.

З Вами готові спілкуватися:

Іванов Валерій Валерійович практичний психолог. Працює на посаді практичного психолога психологічної служби Педагогічного училище з серпня 2010 року. З вересня 2003 року працював на посаді керівника гуртків психологічного напрямку Центру позашкільної творчості.В липні 2007 року закінчив Одеській національний університет ім. І. І. Мечникова, одержавши диплом за спеціальністю «Психолог», «Викладач психології».У своїй діяльності Іванов В. В. керується Конституцією України, нормативно-правовими і законодавчими акта­ми України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», розпорядженнями обласного управління, обласної і районної державної адміністрації, іншими нормативними правовими документами, що регламентують діяльність органів і закладів освіти району. Працюючи практичним психологом, Валерій Валерійович зарекомендував себе як спеціаліст з глибокою науковою та теоретичною підготовкою. Бере активну участь в організації та проведенні районних семінарів різних категорій педагогічних працівників, «Ярмарку педагогічних ідей», конкурсу «Учитель року», педагогічних читань, засідань творчих груп, постійно діючих семінарів – практикумів. Впроваджує в практику психологічної роботи ЗНЗ району інноваційні технології, інтерактивні методи. Районний координатор програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».

 

Питання, які допомагає вирішувати психолог

Студенти:

  • утруднена адаптація в новому оточенні;

  • туга по дому;

  • бажання зрозуміти себе і оточуючих;

  • бажання знайти нових друзів;

  • потреба в тому, щоб тебе вислухали і підтримали;

  • необхідність прийти до правильного рішення в складній ситуації;

  • проблеми в спілкуванні з представниками протилежної статі;

  • бажання найкращим чином проявити себе і свої здібності.

Батьки:

  • переживання про благополуччя і комфорт дитини;

  • труднощі в спілкуванні з дітьми;

  • спільне вироблення найбільш ефективних методів взаємодії з дитиною.

  • Педагоги:

  • конфлікти і напружена атмосфера;

  • труднощі у встановленні контакту зі студентами;

  • організація ефективної взаємодії з колегами;

  • емоційне «вигорання» і стрес. адміністрація:

  • робота з педагогічним колективом (згуртування), профілактика емоційного «вигорання» педагогів.

Основні напрямки діяльності психологічної служби:

 

1. Психопрофілактична робота;

2. Просвітницька робота;

3. Психодіагностична робота;

4. Консультативна робота;

5. Корекційна робота;

6. Розвиваюча робота;

7. Реабілітаційна робота;

8. Науково-методична робота;

 

Важливим напрямком роботи психологічної служби є робота з педагогічним колективом з згуртування, розвитку професійних компетенцій та формування психологічної культури.

Психологічна служба пропонує проведення розвиваючих, навчальних і просвітницьких програм за наступними темами:

 

Робота з педагогічним колективом:

1. «Світ друзів» (тренінг згуртування);

2. «Радість спілкування» (тренінг, спрямований на зняття комунікативних бар'єрів).

3. «Мистецтво спілкування» (формування та розвиток навичок конструктивної взаємодії в групі).

4. «Час конфлікту!» (Навчальний тренінг подолання конфліктних ситуацій).

5. «Вчимося довіряти» (тренінг формування довірчих відносин).

6. «Веселка творчості» (тренінг розвитку креативності).

7. «Грайте і перемагайте!» (Ігро - тренінг розвитку комунікативних та лідерських якостей).

 

Робота зі студентами:

1. «Зумій сказати« НІ! »(Тренінг - лекція з профілактики і запобігання куріння в підлітковому і юнацькому віці).

2. «Хто Я в цьому світі?» (Тренінг формування мотивації до професійного самовизначення).

3. «Я маю право!» (Просвітницький тренінг формування національної та громадянської ідентичності, знання своїх прав і вміння їх захищати).

4. «Я і сім'я» (соціально-психологічний тренінг формування цінності сімейних відносин).

5. «Вулична філософія» (соціальний тренінг з профілактики хуліганства, дрібних крадіжок, протиправної поведінки).

6. «Екстрім» (ігровий тренінг з формування моделей безпечної поведінки в екстремальних ситуаціях).

7. «Бути людиною» (тренінг-бесіда з формування ціннісно-мотиваційних і смислових складових особистісної сфери дітей; рішення проблем аморального поведінки).

8. «Азбука любові» (просвітницький тренінг формування статевої культури підлітків, уявлень про любов і відносини).

9. «Здоровий спосіб життя. Казка чи бувальщина? »(Тренінг-лекція з формування відповідального ставлення до свого життя і здоров'ю).

10. «Я лідер!» (Тренінг розвитку лідерських якостей).

Робота з батьками:

1. «Я повертаюся додому» (тренінг реадаптації);

2. «Бути людиною» (тренінг-бесіда з формування ціннісно-мотиваційних і смислових складових особистісної сфери дітей);

3. «Я створюю свій світ!» (Тренінг розвитку самосвідомості).

4. «Циферблат життя» (тренінг постановки життєвих цілей, розвитку самостійного творчого мислення).

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Відправляючи свою дитину на навчання, пам'ятайте:

  • Це чудовий шанс для вашої дитини стати більш самостійним, розкрити свої таланти, проявити здібності;

  • Процес адаптації не завжди протікає гладко і може супроводжуватися сльозами, скаргами, тугою, проханнями забрати дитину. По можливості не піддавайтеся його смутному настрою, підбадьорте і висловіть впевненість у тому, що у нього все вийде;

  • Дайте дитині можливість самостійно подолати виникаючі труднощі, вибудувати взаємини в групі, презентувати себе;

  • Якщо дитина вирішила поділитися з вами своїми емоціями та враженнями - уважно і зацікавлено вислухайте його, висловіть свою гордість і схвалення з приводу його успіхів; Якщо у дитини виникли проблеми чи конфлікти, однак він соромиться сказати про це будь-кому - обов'язково зв'яжіться з адміністрацією або з психологом - для ефективного вирішення проблеми;

  • Знайте, що саме ваша підтримка і добре слово - один з факторів успішного навчання вашої дитини.