Балтський педагогічний коледж

КЗ "Балтський педагогічний коледж"

Головне меню Підрозділи Бібліотека Гурток «Книголюби»

Гурток «Книголюби»

Зміст статті

Ведучий ІІ. У поетичній формі нетлінний характер і значення бібліотек висловив Іван Олександрович Бунін:

«Молчат гробницы, мумии и кости

Лишь слову жизнь дана:

Из древней тьмы, на мировом погосте

Звучат лишь Письмена»

Ведучий І. Нині письмена придбали багато нових форм, які полегшують їх зберігання та передачу на відстань. Але все одно їх необхідно сприймати через зір, а також слух. І бібліотека знаходить нові різновиди. Але все одно, її зміст в образному, загальнодоступному, традиційному сенсі - це Книга. Недооцінювати бібліотеку - значить ігнорувати Книгу: чудо з чудес, створене Людиною.

Ведучий ІІ. І якщо люди в чомусь помиляться і опиняться в нещастя, то «коли-небудь цьому настане кінець. І людство озирнеться в розгубленості. І, заглибившись у себе, задумається про цілі, призначення свого шляху. І буде шукати відповідь в покинутій і огрубілою, зарослої будяками, як поле, занадто довго лежало під паром, душі своїй. І не знайде відповіді. І тут відповідь йому дасть книга. Книга, яку людина погордувала і закинула. Книга, дивний плід мрій, і не потрібна нікому мотлох; книга, така тьмяна поруч із «золотою дійсністю». Книга, яка вважалася померлою; книга, старий дешевий мотлох; книга, джерело всякого життя. Книга, яка виміряла паралелі і меридіани душі людської, вторглася в глибини мозку, несучи давні покоління в найвищу висоту й у найдальшу даль. Книга - це манна небесна, здатна нагодувати натовп; їжа, якою, чим більше будеш їсти її, тим більше стає; чарівний хліб, який дає ситість голодним, багатство бідним, силу немічним. Книга, завдяки якій будь-хто може стати банкіром, Крезом знань, мільйонером думок ».

Ведучий І. Найважливіші завдання бібліотек у сучасному світі все частіше формуються як забезпечення вільного і необмеженого доступу до інформації і збереження її джерел, оскільки ці обидва завдання вбирають в себе майже всі інші. Бібліотекаря ж все частіше називають не зберігачем і пропагандистом книги, а інформаційним спеціалістом, навігатором в океані інформації, що подвоюється кількісно кожні вісім років.

Ведучий ІІ. Входячи в третє тисячоліття, сучасна бібліотека-це вже не лише книгосховище, а й своєрідний електронний архів. Це єдине місце на землі, де надається доступ до інформації і на традиційних носіях, і в електронному вигляді. Онлайнове обслуговування віддалених користувачів бібліотек так само, як і надання інформації з віддалених джерел, в бібліотеках стає нормою.

Ведучий І. Чим тільки, технічно і технологічно, не забезпечується в бібліотеках серйозний читач! Перебуваючи в стінах однієї з них, він може звертатися до багатств інших і користуватися електронною доставкою потрібних йому джерел; до його послуг - машиночитаних бази даних. Він може працювати з комп'ютером і одержувати копії матеріалів - як у друкованій, так і в електронній версіях. Велика бібліотека здатна забезпечити перекладами читача з однієї мови на іншу.

Ведучий ІІ. Які ж завдання стоять перед бібліотекою нашого навчального закладу? Це - ефективне та якісне задоволення інформаційних потреб всіх категорій користувачів: студентів та викладачів. Це - формування гармонійно- розвинутої особистості читача – студента, здобуття ними бібліографічних навичок, вміння працювати з книгою.

Ведучий І. А зараз ми з вами переглянемо відеоролик про те як працює одна з університетських бібліотек України.

Основна робота над створенням проекту

 

Ведучий ІІ. Ми з вами зараз утворимо дві команди: «Всезнайки» та «Кмітливі» - до яких будуть входити студенти І та ІІ курсу. Три представника від кожної утвореної команди займають два окремих стола в першому ряду.

Метод активізації мислення

Ведучий І. Перед вами листи ватману. Протягом гри вам потрібно буде гарно оформити газету на тему «Студентська бібліотека ХХІ сторіччя». Я пропоную вам перше завдання. на ватмані треба зобразити овал у формі їжачка і на ньому написати «Бібліотекар ВНЗ». Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте це словосполучення?

Ведучий ІІ. А яким має бути читач бібліотеки – це вже наступний овал, який ви маєте зобразити. Тільки тісна співпраця бібліотекаря та читача, споживача інформації може принести очікувані результати самостійної роботи студента в бібліотеці.

Випускники

 
 

Підписка на розсилку

Не пропустіть цікаві новини життя Балтського педагогічного училища.

Зв'язок з нами

  • Адреса: м. Балта, вул. Шевченка, 2
  • Телефон: +(380) 04866 22770

Приєднуйтесь до нас

Ми у соціальних мережах, приєднуйтесь і тисніть "лайк".
Головне меню Підрозділи Бібліотека Гурток «Книголюби»