Педагогічна практика
У системі професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів велике місце займає педагогічна практика. Всі види практики є важливими у формуванні професійних компетентностей, що й складає основу педагогічної майстерності. Саме під час проходження педагогічної практики розвиваються практичні вміння студентів, формується особисте ставлення до світу педагогіки, розвивається професійна культура, творче мислення, індивідуальний стиль професійної діяльності.
Печарська В.П., викладач вищої категорії, викладач-методист, завідувач навчально-виробничої практикиЗавідувачем навчально-виробничої практики є Печарська Віра Петрівна, яка професійно очолює цю важливу ділянку педагогічної роботи.
Літня практика є першою самостійною педагогічною роботою студентів, де вони вміло поєднують роботу з повною відповідальністю за життя та здоров'я дітей, створюючи умови для цікавого активного відпочинку школярів, залучають до корисних справ, цікавого спілкування. Протягом багатьох років базовими залишаються оздоровчі табори міста Одеси «Космос», «Казковий», «Юний залізничник», «Мрія», «Одіссей»; «Сосновий бір» та «Колос» Вінницької області; «Чайка» Кіровоградської області. У травні 2015 року укладено угоду на проходження педагогічної практики нашими студентами у оздоровчому дитячому таборі «Артек –Карпати - Буковель».
Збагаченню досвіду роботи сприяє практика в українському дитячому центрі «Молода гвардія». Багато наших випускників сьогодні працюють тут педагогами-організаторами, вихователями та вчителями початкових класів.
З училищем творчо співпрацюють всі школи Балтського району, багато шкіл Одеської області та інших областей України. Фахівці початкових класів з великим бажанням передають свою педагогічну майстерність, вчительські поради майбутнім фахівцям. Вже з II курсу студенти залучаються до практичного ознайомлення з професійною діяльністю та переконуються, що доля дітей у руках педагога, в його золотому серці. Саме такими бачать практиканти своїх наставників.
Під час різних видів педагогічної практики студентам надається можливість усвідомити закономірності та принципи навчання і виховання, опанувати професійні вміння і навички, отримати перший досвід практичної діяльності.
Викладачі всіх предметних комісій спільно працюють над реалізацією основної мети практики – творчо використовувати у педагогічній роботі науково-теоретичні знання й практичні навички, набуті в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін та методик викладання дисциплін початкової школи.