Пошук
  • Nataliyakot Nataliyakot

Участь в інтернет-олімпіадах з англійської мови «Осінь-2021», «Зима-2022», «Весна-2022»

«Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи»

(Шарль Луї Монтеск'є)

Інтернет-олімпіади та конкурси є сьогодні цікавим інтерактивом для студенів та зручним інструментом контролю знань здобувачів освіти для викладачів. Протягом такого непростого для всіх навчального року в умовах роботи гуртка з англійської мови «Easy English» студенти КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж» мали змогу взяти участь у подібних заходах. На освітній платформі «На урок» студенти брали участь в інтернет-олімпіадах з англійської мови «Осінь-2021», «Зима-2022», «Весна-2022» та мають наступні здобутки:

«Осінь-2022»: Диплом І ступеня – Матвієнко П., Заборська К., Мостова Г., Андрюшков Д., Свиргунов М.; Диплом ІІ ступеня – Притуляк А., Лазарева І.

«Зима-2022»: Диплом І ступеня – Свиргунов М., Скалозуб Є; Диплом ІІ ступеня – Мостова Г., Матвієнко П., Заборська К., Коцюруба Р., Чорна Д., Богатирьова А., Диплом ІІІ ступеня – Люльчак Є., Вадатурська Д.

«Весна-2022»: Диплом І ступеня – Матвієнко П., Скалозуб Є.; Диплом ІІ ступеня – Коцюруба Р., Диплом ІІІ ступеня – Мостова Г., Свиргунов М., Заборська К.

На освітній платформі «Всеосвіта» студенти коледжу брали участь у наступних заходах (з англійської мови) та здобули відповідні нагороди:

Олімпіада «Всеосвіта Зима-2021/2022»: Диплом ІІ ступеня – Богатирьова А.

Олімпіада «Всеосвіта Весна-2022»: Диплом ІІІ ступеня – Свигрунов М., Заборська К.

Протягом навчального року студенти-учасники гуртка з англійської мови двічі взяли участь у міжнародному конкурсі «Олімпіс»:

«Олімпіс 2021 - Осіння сесія»: Диплом І ступеня – Матвієнко П., Бритавький І.; Диплом ІІ ступеня – Богатирьова А., Свиргунов М., Скалозуб Є., Коцюруба Р.

«Олімпіс 2022 - Весняна сесія»: Диплом І ступеня – Богатирьова А., Диплом ІІ ступеня – Коцюруба Р.

Головні цілі залучення студентів до участі в освітніх конкурсах та предметних інтернет-олімпіадах полягають у зацікавленні англійською мовою, підвищенні мотивації до її вивчення, повторенні матеріалу навчального предмету, можливості перевірити свої знання, виявленні теми, в яких студент має труднощі. Крім того така діяльність розвиває навички роботи з комп’ютером, стимулює використання інформаційних технологій в освітньому процесі, урізноманітнює процес навчання. Тому викладачі предметно-циклової комісії іноземної мови приділяють значну увагу подібним предметним заходам та активно залучають студентів до участі в них.




18 переглядів0 коментарів