Педагогічна практика є однією з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів.
Саме під час проходження виробничої практики студенти набувають професійних компетентностей, які необхідні вчителю початкової школи.
Під час проведення позанавчальної практики, пробних уроків, занять з додаткових спеціалізацій здобувачі освіти освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр» та освітнього ступеня «Бакалавр» оволодівають сучасними методами, формами організації навчального процесу, зміцнюють свої теоретичні зннання, удосконалюють практичні уміння та навички відповідно до Концепції Нової української школи. Педагогічна практика є найважливішою вимогою сьогодення для формування покоління вчителів нової генерації, здатних до навчання креативних дітей.
Вчителі початкових класів та методисти практики вчать практикантів творчо проводити уроки, використовувати ефективні види роботи, інноваційні технології навчання, що допомагають учням якісно засвоювати навчальний матеріал, розвивають у школярів логічне мислення, творчу уяву.
Кожен виховний захід, урок, заняття, яке проводить студент, спрямовано на формування в учнів ключових компетентностей, передбачених Державним стандартом початкової освіти.
Завершується педагогічна практика першого семестру. Студенти успішно справляються з усіма завданнями практики: творчо ставляться до складання конспектів, виготовлення наочності, підбору дидактичного матеріалу, створення презентацій, проведення ранкових зустрічей тощо. Показують вміння організовувати та проводити виховні заходи, психолого-педагогічні тренінги, дитячі конкурси, ігри, свята.
Практиканти вміло застосовують інтегрований підхід до вивчення навчального матеріалу, активно використовують інтерактивні форми роботи, спрямовані на розвиток життєвих компетенцій учнів, творчий розвиток особистості.
Значна частина студентів проходять практику в дитячих оздоровчих центрах ДПУ «МДЦ «Артек-UA» Пуща Водиця, ДПУ «МДЦ «Артек-UA на Закарпатті» с.Березники, ДПУ «Артек – Прикарпаття» м.Трускавець. Тематика уроків, позаурочних заходів відповідають проблемам, які спричинені війною. То ж вся навчально-виховна робота з дітьми носить патріотичний характер, пронизана вірою в перемогу, словами вдячності нашим воїнам, медикам, волонтерам, всім, хто боронить нашу країну від ворога. Практиканти докладають максимум зусиль, щоб зробити життя дітей цікавим та активним. Всі види практичної підготовки студентів сприяють зростанню їх педагогічної майстерності та фахової підготовки.
Завідувач навчально-виробничою практикою Печарська В.П.
Comments