top of page
Пошук
  • Фото автораБалтський педагогічний фаховий коледж

Педагогічна конференція по підведенню підсумків безперервної педагогічної практики

24 квітня 2024 року в Комунальному закладі «Балтський педагогічний фаховий коледж» було проведено педагогічну конференцію студентів ІV-го курсу освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр».

Безперервна переддипломна практика – це підсумковий вид практичної підготовки здобувачів освіти, один із найважливіших засобів формування ключових компетентностей, необхідних вчителю Нової української школи.

Конференція проводилася за участю дирекції коледжу, методистів педагогічної практики, студентів ІV-го та ІІІ-го курсів.

Директор коледжу Сергій Іванніков зазначив, що педагогічна практика студентів проходила в умовах воєнного стану, відмітив, що базові освітні заклади створили необхідні безпечні умови для проходження студентами практики з основної та додаткових спеціальностей. Це і є важливою запорукою для позитивного психологічного стану під час проведення уроків та виховних заходів. Під час спілкування із студентами Сергій Іванович залучив їх до розмови, давав їм можливість поділитися своїми враженнями від спілкування з дітьми, висловити свою думку щодо оцінювання власних педагогічних дій, охарактеризувати взаємодіяльність методиста та практиканта, співпрацю вчителя та практиканта.

Студенти охоче ділилися враженнями про свої успіхи, розповідали про труднощі, які виникали при проходженні практики, жоден студент не розчарувався в обраній професії. Практиканти зробили висновок, що навіть в умовах воєнного стану практика є необхідною і цікавою складовою їх практичної підготовки.

Студенти ІV-го курсу виступили із звітами про особливості формування під час педагогічної практики ключових компетентностей учнів початкових класів.

Так, Кравченко Катерина поділилася враженнями про проведення уроків рідної мови та літературного читання. Відзначила, що, на її думку, основним питанням на цих уроках є формування орфографічних та пунктуаційних навичок учнів та розвиток творчих здібностей, формування творчої особистості.

Бурлик Юлія розкрила питання «Застосування інноваційних технологій навчання на уроках математики», про важливість використання ротаційної моделі «Щоденні три».

Стафійчук Анастасія поділилася враженнями про проведення уроків «Я досліджую світ». Саме такий навчальний предмет формує компетентності в галузі природничих наук, формування основ наукового світогляду та критичного мислення.

Мішкой Катерина розкрила питання «Реалізація ідей концепції Нової української школи на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання». Відзначила, що на уроках мистецтва закладаються основи культурної компетентності, цінності у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження, повага до національної та світової мистецької спадщини. Також Катерина зачитала свій вірш, який написала під час проходження переддипломної практики.

Цікавими були звіти студентів про проходження практики з додаткових спеціалізацій.

Олійник Анастасія розповіла про враження від проходження практики соціального педагога. Під час практики студенти змогли детально ознайомитись з системою роботи соціального педагога в школі, складанням необхідної документації, які мають місце у роботі соціального педагога.

Танасійчук Богдан поділився думками щодо проходження практики з додаткової спеціалізації «Вчитель фізичної культури». Студент ше раз переконався, що освітні заклади через систему оздоровчих заходів створюють всі умови для виховання здорового способу життя. За час практики удосконалив уміння проводити фізкультурно-оздоровчу роботу, закріпив одержані на базі коледжу теоретичні знання з методики фізичної культури.

Практиканти подали третьокурсникам ряд настанов, суть яких полягає в тому, що лише творчий, успішний, конкурентноспроможний учитель може правильно повести за собою сучасних дітей.

Конференція завершилася виступом Віри Петрівни, яка сказала: «Організація переддипломної  педагогічної практики спрямована на виконання державних вимог підготовки відповідно до спеціальності та додаткової спеціалізації, метою якої є безперервність, послідовність оволодіння студентами професійною діяльністю відповідно до програми практики, логічний взаємозв’язок і поєднання теоретичного і практичного навчання, наступність усіх етапів практик.

Сьогодні у такий важкий час для нашої країни, час війни,  всі 24 студенти успішно пройшли даний вид практики. То ж ми не перестаємо дякувати ЗСУ, всім, хто віддає свої сили, розум та найдорожче – життя  за нашу країну, за наших людей, за можливість жити, навчатися, здобувати освіту та оволодівати професією».

Віра Петрівна зачитала наказ про підсумки переддипломної практики.

То ж разом наближаймо Перемогу! Слава Збройним Силам України! Слава Україні! Героям Слава!


Завідуюча навчально-виробничою практикою Печарська Віра Петрівна















3 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page