top of page
Пошук
  • Фото автораNataliyakot Nataliyakot

Наукова літня школа “Методологічна культура наукового зростання дослідника”

З метою сприяння розвитку у здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ступеня доктора філософії та молодих науковців системи методологічних знань і вміння їх застосовувати інноваційно-дослідницької діяльності впродовж 5-9 червня на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” була проведена наукова літня школа “Методологічна культура наукового зростання дослідника”. Організатори заходу - кафедра педагогіки та освітнього менеджменту і Наукове товариство студентів, аспірантів та молодих вчених Академії.

Під час відкриття наукової літньої школи з вітальною промовою та побажаннями плідної роботи до організаторів та учасників звернулася Л.К. Задорожна, ректор КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради”, кандидат філософських наук, котра наголосила, що даний захід стане ще одним впевненим кроком на шляху розвитку освітньо-наукового простору Академії.

В межах роботи наукової літньої школи учасники мали можливість проаналізувати актуальні проблеми науково-педагогічних досліджень в умовах сьогодення, поглибити знання з методики організації і проведення науково-педагогічних досліджень, ознайомитися з актуальними методами науково-педагогічних досліджень та діагностичним інструментарієм.

Так, наукова літня школа стала простором розвитку внутрішньої та зовнішньої комунікації здобувачів вищої освіти та науковців, адже програмою було передбачено низку наукових студій та майстерень, гостьових лекцій, під час яких теоретично та практично розглянуті різні аспекти інноваційно-дослідницької діяльності: - Методологічна культура педагога-дослідника: теоретичні і практичні засади (Стрельбицька С.М., кандидат педагогічних наук); - Особливості критеріально-діагностичної бази та методів науково-педагогічного дослідження (Ягоднікова В.В., доктор педагогічних наук, професор, Кузнєцова Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент); - Робота з науковими джерелами: Національний репозитарій академічних текстів, пошукова система вільного доступу Google Академія, сервіси автоматичного оформлення бібліографічних посилань (Гриньова М.В.); - Стендові доповіді за матеріалами дисертаційних досліджень (Щур В.А., Солнцева О.А.); - Освітні вимірювання в педагогічних дослідженнях (Аннєнкова І.П., доктор педагогічних наук, професор); - Цифрові інструменти в науковому дослідженні (Кохановська О. В., доктор педагогічних наук, професор); - Науковий текст як результат когнітивно-комунікативної діяльності науковця (Зелінська О. Ю., доктор філологічних наук, професор); - Експеримент як провідний емпіричний метод наукового дослідження (Кравчук О.В., доктор педагогічних наук, доцент); - Педагогічний експеримент від А до Я: лайфхаки для майстерності (Шатайло Н.В., кандидат педагогічних наук); - Академічна доброчесність у науковому дослідженні (Кузнєцова Н.В., кандидат педагогічних наук, доцент); - Робота з програмами для перевірки тексту на плагіат (Чудак А., менеджер з розвитку бізнесу Plagiat PL в Україні, Мелешко В.В.).

Важливо, що учасники наукової літньої школи не лише брали участь в онлайн сесіях, а й виконували самостійні практичні роботи, а також мали можливість отримати зворотний зв’язок від викладачів кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Академії (Костенко Р.В., Стрельбицька С.М.). Це сприяло удосконаленню практичних навичок, необхідних для здійснення науково-педагогічних досліджень, а також розвитку soft scils, важливих для ефективної наукової діяльності.

За відгуками учасників, наукова літня школа змотивувала їх до подальшої інноваційно-дослідницької діяльності та налаштувала на подальший саморозвиток і самовдосконалення у здатності до здійснення науково-педагогічних досліджень. І звертаючись до слів натхненниці запровадження в Академії практики проведення наукових літніх шкіл, проректора з науково-педагогічної та інноваційної діяльності КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради”, доктора педагогічних наук, професора В.В. Ягоднікової, можемо стверджувати: перша наукова літня школа “Методологічна культура наукового зростання дослідника” - це успішний старт нової академічної традиції, що відкриває цінні можливості для спілкування з провідними науковцями в галузі освіти і педагогіки, навчання навзаєм та спрямування на здійснення якісних науково-педагогічних досліджень.



3 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Коментарі


bottom of page