Переддипломна практика сприяє активній підготовці студентів до роботи на посаді основної та додаткової спеціальностей. Тут майбутні фахівці набувають першого педагогічного досвіду, вдосконалюють вміння планувати та проводити уроки, впроваджувати сучасні технології навчання, створювати в класі творчу доброзичливу атмосферу, втілювати завдання Нової української школи, формуючи в учнів ключові компетентності, передбачені Державним стандартом початкової освіти.
Для студентів було проведено настановчий інструктаж. Директор коледжу Сергій Іванніков, спілкуючись зі студентами, запитав, чого вони очікують від даного виду практики, що є для них головним завданням під час проходження переддипломної практики. Відповіді практикантів були різними, щирими та переконливими:
- знайти порозуміння з учнями;
- набути професійних компетентностей;
- не розчаруватися в обраній професії;
- пам’ятати, що любов до дітей, до педагогічної професій є запорукою успіху;
- завоювати авторитет у рідній школі, у новому статусі.
Сергій Іванович погодився з думками студентів та акцентував увагу на те, що окрім якісного проведення уроків, оформлення відповідної документації, треба пам’ятати, що одним із важливих завдань вчителя сьогодні, в умовах воєнного стану, є збереження свого життя і здоров’я та своїх вихованців, підтримуючи їх у стресових ситуаціях, під час повітряних тривог, в інших незвичних випадках сьогодення.
Завідувач навчально-виробничої практики Печарська В.П. ознайомила студентів із основними завданнями переддипломної практики:
1. Формувати вміння розробляти поурочні та тематичні плани уроків, інтегровані уроки «Я досліджую світ», заняття з позанавчальних предметів, планувати позакласну роботу на період педагогічної практики.
2. Оволодівати уміннями і навичками навчально-виховної діяльності учителя, вихователя, учителя англійської мови в умовах сільської та міської школи.
3. Ознайомитися з умовами діяльності школи, педагогічним колективом, дитячими організаціями та об’єднаннями, матеріальним забезпеченням навчально-виховного процесу.
4. Ознайомитися із системою планування навчально-виховного процесу школи, дитячих об’єднань, гуртків, окремих вчителів, вихователів, керівників дитячих колективів, асистентів учителів.
5. Ознайомитися з психолого-педагогічними особливостями учнівських колективів, окремого учня, ознайомитися з особовими справами, медичними картами, класним журналом, щоденниками учнів, з особливостями інклюзивного навчання в школі..
6. Ознайомитися з роботою методичних об’єднань вчителів початкових класів, класних керівників.
Також Віра Петрівна зачитала наказ про розподіл студентів на переддипломну практику, про участь викладачів у наданні методичної допомоги студентам під час проходження практики, під час оформлення звітної документації та вивчення питання для курсової роботи, визначення місця даної теми у початковій школі.
Викладачі психолого-педагогічних дисциплін, мистецтва, англійської філології, фізичного виховання провели інструктаж щодо проходження студентами практики з додаткових спеціальностей та побажали майбутнім фахівцям творчих успіхів,яскравих, позитивних вражень від проходження педагогічної практики на робочому місці вчителя.
Comments