Nataliyakot Nataliyakot
Зустріч у форматі відкритого діалогу
Оновлено: 4 лист. 2021 р.
13 жовтня 2021 року навчально-методичою лабораторією бакалаврату було організовано зустріч студентів 3 та 4 курсів першого бакалаврського рівня з адміністрацією та викладачами коледжу у форматі відкритого діалогу.
Для студентів дуже важливо бути почутими, адже прогресивне та нестандартне мислення молоді допомагає удосконалювати кращі традиції коледжу, застосовуючи новітні технології та підходи до освітнього процесу. Саме тому, уже традиційно, проходять зустрічі студентів із адміністрацією та викладачами закладу.
Формат відкритого діалогу допомагає не лише проінформувати студентів про останні новини коледжу, але й почути їх думку, отримати фідбеки та, на основі цього, коригувати роботу відповідних структурних підрозділів.
Спікерами зустрічі були:
Лугова О.П. – заступник директора з навчальної роботи;
Подуфалова К.Ю. – завідуюча навчально-методичною лабораторією бакалаврату;
Печарська В.П. – завідуюча з навчально-виробничої практики, розробник освітньої програми;
Димовська А.К. – кандидат філологічних наук, розробник освітньої програми, куратор студентів 3 та 4 курсів бакалаврату;
Іванов В.В. – голова предметно-циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін, керівник курсових робіт;
Щур В.А. – викладач предметно-циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін, керівник курсових робіт.
З вітальним словом виступила Подуфалова К.Ю., яка порушила питання якісної підготовки студентів до занять, відвідування, вчасної ліквідації заборгованостей. Також повідомила, що ведеться підготовка до акредитаційної експертизи освітньої програми «Початкова освіта», запропонувала шляхи вдосконалення ОП «Початкова освіта», велику увагу приділила нормативним та вибірковим дисциплінам освітньої програми першого бакалаврського рівня вищої освіти.
Серед учасників зустрічі відбулася жвава дискусія щодо важливих питань освітнього процесу в КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж» зокрема та в Україні в цілому. Було детально розглянуто всі пункти освітьої програми. Під час обговорення було виявлено позитивні моменти зазначеної програми та намічено основні шляхи її покращення.
Лугова О.П. окреслила основні тенденції та перспективи навчально-виховного процесу в контексті останніх нововведень Міністерства освіти і науки в галузі вищої освіти, ознайомила з новими нормативно-правовими документами, які регламентують роботу закладу. Студенти мали змогу ставити питання, плідний діалог сприяв кращому розумінню основних деталей нововведень у вищій освіті.
Печарська В.П. наголосила на важливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти з метою підвищення конкурентоспроможності майбутніх випускників на ринку праці.
Було обговорено питання вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів, а також пропозиції щодо вдосконалення проведення різних видів практики, що сприятиме формуванню професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта».
Іванов В.В. та Щур В.А. висвітлили питання підготовки до написання, оформлення та процедури захисту курсових робіт. Вікторія Андріївна ознайомила студентів зі структурою курсової роботи, розкрила поняття «академічна доброчесність», вказала на труднощі, які можуть виникнути під час підготовки наукового дослідження.
Валерій Валерійович наголосив на практичній спрямованості курсової роботи, запропонував різновиди експериментів, якими студенти зможуть скористатися під час підготовки практичної частини дослідження. Звернув увагу на розподіл балів, які здобувачі отримуватимуть за виконання кожної частини дослідження. Значну увагу приділив процедурі захисту курсової роботи.
Можливість прямого спілкування студентів з адміністрацією та викладачами коледжу сприяла кращому розумінню основних змін в навчальній, виховній, науковій роботі та соціально-економічній сфері коледжу, зумовлених реформуванням системи вищої освіти України.
Завідуюча навчально-методичною лабораторією бакалаврату Подуфалова К.Ю.





